következő induló csoportjaink:

2025. SZEPTEMBER 18.
 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a(z) Kiss Petra e.v. (székhelye: 2316 Tököl, Diófa sor 14.; adószáma: 69847758-1-33 , továbbiakban: Szervező) által szervezett képzési szolgáltatás résztvevője (a továbbiakban: Résztvevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szervező és Résztvevő a továbbiakban együttesen: Felek).
1.2. A Szervező képzési szolgáltatásaira jelentkezni elektronikus úton lehet képzési fajtánként eltérő módon a Szervező weboldalán (KISShake Office - Vezetői asszisztensi képzések, továbbiakban: Weboldal) jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

Bejelentéses (Nyilvántartási szám: B/2024/000997) képzés esetén a Weboldalon a képzés oldalán található JELENTKEZEM gomb alatt található adatok megadásával és jelen ÁSZF elfogadásával az adatok beküldésével válik véglegessé a jelentkezés.

1.3. Résztvevő a képzési szolgáltatásra történő jelentkezésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Szervező által szervezett képzési szolgáltatásokon bárki jogosult részt venni, amennyiben a Szervező weboldalán (KISShake Office - Vezetői asszisztensi képzések, továbbiakban: Weboldal) a Résztvevő által választott képzés feltételeinek megfelel, valamint a jelentkezéshez szükséges adatait megadja továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.5. A Résztvevő jelentkezését legkésőbb 3 nappal a képzési szolgáltatás időpontja előtt lemondhatja. Erre az 1.7. pontban megadott elérhetőségeken kizárólag írásban van lehetőség. Bejelentéses (Nyilvántartási szám: B/202/000997) képzés esetén az 5 napon belüli lemondás esetén a Szervezőt a részvételi díj megilleti. A Szervezőt megilleti továbbá a részvételi díj akkor is, ha a Résztvevő a képzési szolgáltatáson bármilyen oknál fogva nem, vagy csak részben vesz részt.

1.6. A Szervező a Résztvevő elektronikus úton benyújtott jelentkezésének megérkezését követően köteles a Résztvevő részére a jelentkezés elfogadását elektronikus úton (emailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a jelentkezés elküldésétől számított 48 órán belül a Résztvevő részére nem érkezik meg, akkor a Szervező ajánlati kötöttsége, illetve a Résztvevő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolás megküldésével a Felek között szerződés létrejön. Amennyiben a Szervező által nyújtott képzési szolgáltatás a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (továbbiakban: Fktv.) hatálya alá tartozik, akkor jelen ÁSZF elfogadásával Résztvevő és Szervező között az Fktv. 12/A–13. §-ban rögzítettek alapján felnőttképzési jogviszony jön létre. A képzések képzési programjai kötelezően kérhetőek és a Résztvevő rendelkezésére kell bocsájtania a Szervezőnek.

Bejelentéses (Nyilvántartási szám: B/2024/000997) képzés esetén a Résztvevő jelentkezésének elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Szervező Weboldalán keresztül megismerte a választott képzés követelményeit, várható tartalmát. Ezzel a Felek között létrejön a felnőttképzési szerződés.

A Felek között magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szervező annak létrejöttét követő 9. év utolsó napjáig megőriz. A Szervező Weboldalán történő jelentkezésekre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) rendelkezéseit kell alkalmazni.

1.7. Amennyiben a Résztvevő  a felnőttképzési szerződéstől el kíván állni, úgy ezt írásban – tértivevényes levélben vagy e-mailben – köteles a Szervező felé bejelenteni az alábbi módok valamelyikén: a) e-mail üzenet küldése az oktatas@kisshakeoffice.hu címre, ahol jelzi elállási szándékát, hogy a képző megkezdhesse a felnőttképzési szerződés megszűnésével kapcsolatos előkészületeket. E-mailben megküldött elállási szándék csak és kizárólag abban az esetben tekínthető kézbesítettnek, ha az a Szervező a beérkezésttől számított 42 órán belül visszaigazolja Résztvevő e-mail címére. b) az elállásról szóló ajánlott-tértivevényes postai küldemény eljuttatása a következő címre: KISShake Office Korlátolt Felelősségű Társaság, 2316 Tököl, Diófa sor 14.

Bejelentéses (Nyilvántartási szám: B/2024/000997) képzés esetén Szervezőt a képzési díj 100% megilleti. Szervezőnek visszafizetési kötelezettsége Résztvevő irányába nem áll fent.

1.8. A késedelmes fizetésre és a díjfizetés elmaradására a Szervező  az ÁSZF-ben rögzített késedelmi kamatra tarthat igényt. Amennyiben a képzésben résztvevő vagy a díjátvállaló a képzési díjat az írásbeli (elektronikus úton, vagy postai úton, ajánlott küldeményként küldött) fizetési felszólításban feltüntetett fizetési határidőig nem fizeti meg, a Szervező egyoldalúan, azonnali hatállyal jogosult felmondani felnőttképzési szerződést. Az azonnali hatályú felmondásról és a fizetési kötelezettségről a Szervező a Résztvevőt/díjátvállalót írásban (postai úton) értesíti.
1.9. Ügyfélszolgálat: Szervező személyes ügyfélszolgálatot nem tart fenn. Az ügyfélszolgálat telefonos és elektronikus elérhetőségei:
Telefon: +36-70-775-0316 – munkanapokon 9:00 és 13:00 között. Email: oktatas@kisshakeoffice.hu.

2. Jelentkezés, fizetési feltételek, Felek szerződésszegésének következményei
2.1. A Szervező képzési szolgáltatásain részt venni kizárólag Weboldalon képzésenként megjelölt jelentkezési adatok megadásával, és a képzési költségek szerződés szerinti megfizetésével lehetséges. A jelentkezési adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím, és a jelentkezés teljesítéséhez előírt jogszabályi adatok megadása szükséges.
2.2. A Szervezőt a Résztvevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására az 1.7. pontban megadott elérhetőségeken van lehetőség.

2.3. A részvételi díj mindig a kiválasztott képzési szolgáltatás mellett feltüntetett összeg.

2.4. A Weboldalon feltüntetett képzési szolgáltatások részvételi díjainak a megváltoztatásának jogát a Szervező fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már befogadott jelentkezések díjait kedvezőtlenül nem befolyásolja.
2.5. A jelentkezést a Szervező a Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Résztvevő a jelentkezéshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti.

2.6. A részvételi díjat a Résztvevő vagy helyette a részvételi díj megfizetését átvállaló a Weboldalon keresztül bankkártyával, vagy az OTP Banknál vezetett 11773384-00698915.számú bankszámlaszámra átutalással is megfizetheti.

2.7. A Szervező fenntartja magának a jogot, hogy a képzési szolgáltatásait igénybe venni a Résztvevőnek csak abban az esetben engedélyezze, ha a részvételi díj a Szervező fenti bankszámlájára beérkezett vagy a részvételi díj befizetését igazoló hitelt érdemlő dokumentumot a Résztvevő bemutatta.

2.8. A részvételi díj késedelmes megfizetése esetén Szervező a mindenkori jegybanki alapkamat négyszeresének megfelelő késedelmi kamatra tarthat igényt.

2.9. Ha a Résztvevő saját hibájából szerződést szeg, a Szervező kártérítési követeléssel élhet. Ebben az esetben a Résztvevő nem kapja meg a képzés sikeres teljesítéséről szóló igazolást/tanúsítványt. Amennyiben a Szervező saját hibájából szerződést szeg, és ennek következtében a Résztvevő a képzést nem tudja elvégezni, úgy a Szervező a saját költségén biztosítja, hogy a Résztvevő a képzést egy másik képzés keretében el tudja végezni. Nem tekinthető egyik fél szerződésszegésének sem, ha a szerződésszegés vis maior következtében áll be.
A fizetés bármely bank által kibocsátott VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártya használatával is lehetséges. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes bankok korlátozhatják a bankkártyákkal végrehajtható tranzakciók körét. Bankkártyás fizetést választva a rendelés véglegesítéséhez az alábbi mezőket kell kitöltenie:
▪ bankkártyaszám a kártya előlapján található
▪ lejárati dátum (év és hónap) a kártya előlapján található ellenőrző szám utolsó 3 jegye a kártya hátoldalán található

3. Képzési szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalók
3.1. A képzési szolgáltatásokhoz kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok jogai a Szervező tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása törvénybe ütköző cselekedet. A képzési szolgáltatás igénybe vétele során felvételek (videó, hang stb.) készítése a Résztvevő(k) részéről tilos.
3.2. Résztvevő az ÁSZF elfogadásával elfogadja, hogy az online képzésekről hang és video felvétel készül.
3.3  Szervező a képzések alatt készült hang és videó anyagokat Weboldalán a Hallgatói felületen Résztvevők rendelkezésére bocsájtja, mint a tanagyag részét.
3.4  Résztvevő a képzés elvégzését követően 90 napig férhet hozzá a Hallgatói felületen.

4. Panaszkezelés
4.1. A Résztvevőnek a jelentkezéskor vagy azt követően esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségeken írásban (email útján) teheti meg.
4.1.1. Szóbeli panasz A Résztvevő szóbeli panaszát a Szervező haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a Résztvevő a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a Résztvevő panaszát írásban továbbítja a Szervezőnek (ld. 4.1 pont). A panaszt annak beérkezését követően a Szervező megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.
 
4.1.2. Írásbeli panasz
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szervező megvizsgálja és vizsgálat eredményéről a Résztvevőnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld elektronikus úton. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szervező vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. Szervező válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szervező tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szervező törekszik arra, hogy válaszlevelében a Résztvevő valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

4.1.3. Panasznyilvántartás
A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szervező a Résztvevőtől:
Résztvevő neve;
Résztvevő lakcíme, székhelye, levelezési címe;
Résztvevő telefonszáma;
értesítés módja;
panasz leírása, oka;
Résztvevő panasszal kapcsolatos igénye;
a panasz alátámasztásához szükséges, a Résztvevő birtokában lévő dokumentumok másolata;
a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.
A Szervező a panaszkezelés során a Résztvevő által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a GDPR rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Az írásbeli panaszokat, továbbá az azokra adott válaszokat a Szervező nyolc évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szervező selejtezi. A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szervező.

4.1.4. Jogorvoslat
Amennyiben a Résztvevő panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Résztvevő az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat.
PEST VÁRMEGYEI KORMÁNYHIVATAL FOGYASZTÓVÉDELMI FŐOSZTÁLY
Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
Telefon: +36 1 459-4843 
 
PEST VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Cím 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em2.
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: +36 1 792-7881
 
5. Egyéb rendelkezések
5.1. A Szervező által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot. A Weboldalon való jelentkezés feltételezi a Résztvevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. 5.2. A Szervező nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Résztvevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

5.3. A Szervező a Résztvevő által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

5.4. A Szervező a Résztvevő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha ezt jogszabályi felhatalmazás alapján teszi, valamint, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szervező alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szervező a Résztvevő adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Info tv.), a GDPR, valamint az Fktv. mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. Az adatkezelés jogalapja az Info tv. 5. § (1) bek. a.) pontja, valamint az Fktv. 21.§ (1) pont szerinti önkéntes hozzájárulás.

5.5. Az adatkezelés célja: képzési szolgáltatások szervezése és Szervezőnek az ezzel kapcsolatos szerződéses jogainak és kötelezettségeinek teljesítése, látogatottsági statisztikák készítése, hírlevél küldés, közvetlen üzletszerzési célokra való felhasználás. A Résztvevő a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárulását adja ahhoz, hogy a jelentkezés során megadott adatait a Szervező marketing célokra felhasználja, melynek során (emailen, telefonon, smsben, vagy postai úton) hírlevelet, értesítést küldhet aktuális képzési szolgáltatásairól, tanfolyamairól.

5.6. A Résztvevő a jelentkezésével az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szervező adatvédelemmel kapcsolatos szabályzata itt érhető el: www.kisshakeoffice.hu.

5.7. A Szervező bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
5.8. Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.
5.9. A Szervező nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
5.10. Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait a Résztvevő az illetékes bíróság, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.) felé is megteheti.
5.11. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Felek viszonyára a Ptk., az Fktv. valamint az Fktv. vhr. rendelkezései az irányadók.

 

Tököl, 2021.01.01.